Komerčné kuchyne sú frekventované miesta a jednou z najčastejšie zanedbávaných častí celej záležitosti je údržba. Je to tiež jeden zo základných dielov skladačky, ak plánujete zabezpečiť dlhú životnosť svojho vybavenia a udržať nízke náklady.
Predstavte si to ako pravidelnú výmenu oleja v aute. Urobíte to a veci bežia dlho hladko ale ak zabudnete v zhone , pekne sa to predraží.
Profylaktickou prehliadkou vecí určite ušetríte čas a peniaze, pretože veci môžete podchytiť skôr, ako sa stanú väčším problémom.
Máme pre vás skvelý tip, vďaka ktorému bude celá vaša prevádzka fungovať hladko, ale najskôr sa pozrime, prečo je údržba taká dôležitá.
Údržba zariadenia šetrí peniaze
Pre rýchle porovnanie: máte konvektomat , ktorý sa v rúre nebezpečne upcháva vodným kameňom. Dosahuje bod, kedy je problém už veľký a môže sa stať ,že už nezvratný .
Ak zlyhá, budete musieť čakať, kým dostaneme náhradný diel, ak ho nemáme na sklade. Konvektomat bude vypnutý na čas potrebný na opravu a zároveň stratíte produktivitu vo vašej kuchyni.
Ak zavoláte našich technikov napríklad na servis fritézy požiadate ho, aby vykonal rutinnú kontrolu zvyšku vášho zariadenia. Môže byť problém zachytený skôr pri profylaktickej prehliadke, než dôjde k úplnému zlyhaniu. To znamená, že budete môcť naplánovať opravu na lepší čas.
Profylaktická prehliadka čas aj produktivitu. To je jeden z dôvodov, prečo vám odporúčame, aby ste vždy prechádzali kontrolami minimálne 1x za pol roka . ( 1x ročne nám to predpisuje vyhláška 508)
Udržujte vybavenie… Udržujte morálku zamestnancov
Jednou z najväčších výhod, na ktorú väčšina ľudí nemyslí, je, že pravidelná údržba ktorá môže vašim zamestnancom ušetriť čas .
Vo všeobecnosti ľudia očakávajú, že reštaurácie budú vždy fungovať ako dobre naolejovaný stroj ale stroj je potrebné udržiavať v dobrej kondícií .
Je potrebné zvážiť aj kaskádový efekt: morálka zamestnancov je prepojená s hladko fungujúcou kuchyňou.
Dokonca aj malá porucha v kuchyni spôsobí vážne problémy, pokiaľ ide o nahnevaných zákazníkov.
A úprimne povedané, nikto nechce riešiť takéto veci.
Udržujte si reputáciu svojej reštaurácie
Či už ste novozaložená reštaurácia alebo dlhoročný prevádzkovateľ, pravdepodobne už viete o dôležitosti online recenzií a referencií, pokiaľ ide o šírenie informácií o vašom jedle.
Zlyhania v kuchyni väčšina rozumných ľudí pochopí, no sú takí ktorých to nepohodlie bude trochu hnevať.
Na druhej strane, skupina „Kritikov“ sa môže dostať na internet a znížiť vaše hodnotenie hviezdičkami na viacerých platformách. Je to smutná pravda, keď je internet jedným z najlepších dostupných marketingových nástrojov, niektorí ho budú používať a to by sme nechceli .
Bežná údržba vykonávaná počas dohodnutých hodín . Nestane sa to , že technik mi príde cez obedy ako to býva zvykom .
Veci sa kazia to je vec na ktorú by ste sa určite mali myslieť. Preto je dôležité myslieť na údržbu.
Môže to chvíľu trvať, kým si veci prezrieme , ale úspory budú časom výrazné. Získate tým aj čas, ak je stroj pred katastrofickým zlyhaním, pretože získavanie súčiastok môže niekedy trvať dlhšie, než by ste chceli.
Namiesto toho, aby sa vaša kuchyňa rozpadla ako séria kociek domino, požiadajte technika, aby sa po príchode pozrel na celú prevádzku.
Včasná prevencia môže ušetriť čas, peniaze a povesť. Ak to neznie lákavo, môže nastať problém.
Plánovanie údržby
Samozrejme, ak vaša kuchyňa nebola udržiavaná, potom by ste to mali urobiť čo najskôr.
O vaše stroje by ste sa mali starať skôr, ako sa dostanete do sezóny , kedy budú najviac využívané.
Môže byť istý , že ste v špičkovej forme pred sezónou, ako sú promócie a festivaly svatby…
A čo je dôležitejšie: uľahčujeme Vám zabezpečiť, aby vaša kuchyňa vždy fungovala čo najlepšie.
Ďakujeme za Vašu dôveru .
0 komentárov k “Profylaktická prehliadka”Pridajte vlastný →